loading...
وطن باکس سیستم افزایش بازدید
تبلیغات
رضا بازدید : 77 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (2)


Mad Riders عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از ۱۲ بازیکن پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Mad Riders دانلود بازي Mad Riders براي PC

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® / Windows® 7

Processor: 2 GHz Intel® Core™2 Duo or 2 GHz AMD Athlon™ X2 (3 GHz or better recommended)

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7

Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 2 GB

Sound: DirectX 9.0c-compliant

 

تصاویری از محیط بازی:

Mad Riders s2 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC Mad Riders s1 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC

Mad Riders s4 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC Mad Riders s3 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC

Mad Riders s6 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC Mad Riders s5 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC

 

 

caution دانلود بازي Mad Riders براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي Mad Riders براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare    Direct Link

 

برچسب ها به دانلودها امتیاز دهید این سایت را به علاقه مندیها اضافه کنید وقتی شخصی گمان كرد كه دیگر احتیاجی به پیشرفت ندارد، باید تابوت خود را آماده كند. انجمن ها موبایل عضویت تبلیغات تماس با ما فروش ویژه عینک ری بن ویفری شفاف عینک ری بن ویفری با شیشه شفاف، جدیدترین و پرفروش ترین طرح کمپانی ری بن، تنها مدل برگزیده بازیگران هالیوود. مدلي كه به عنوان عينك شب نيز استفاده مي شود ... عینک ری بن ویفری با شیشه شفاف جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. این عینک فوق العاده شیک بوده و انتخاب اول هنرمندان هالیوود می باشد! از این عینک می توان در شب نیز استفاده کرد و همچنین شما می توانید شيشه هاي این عینک را با شيشه هاي طبی تعویض نمایید. این عینک برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 19800 تومان همراه با کیف و دستمال اوریجینال توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود. » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. قیمت: 19800 تومان فروش ویژه جا کلیدی حساس به صدا جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)، پدیده الکترونیکی سال 2012، دیگر نگران گم شدن و یا جا ماندن کلید های خود نباشید. کافیست تا یک سوت بزنید تا چراغ ها و آژیر این جا کلیدی روشن شود و شروع به کار کند ... جا کلیدی حساس به صدا محصول جدیدی می باشد که به بازار ارائه شده است و با اینکه بسیار سبک می باشد کارایی فوق العاده مناسبی دارد. شما با استفاده از آن دیگر هیچگاه کلید های خود را گم نخواهید کرد. کارایی محصول بدین گونه است که زمانی که کلیدهای شما جا ماند و یا گم شد فقط کافیست سوتی آرام بزنید تا این جا کلیدی آژیر و چراغش روشن شود و شروع به کار کند و با استفاده از آن شما به راحتی کلید های گم شده خود را پیدا کنید. » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. قیمت: 7800 تومان دانلود بازی Mad Riders برای PC بازدید: 2 , 814 دسته بندی: بازی ماشین سواری , بازی کامپیوتر Mad Riders عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از ۱۲ بازیکن پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وب سایت , 1 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 374
  • بازدید کلی : 5,667