loading...
وطن باکس سیستم افزایش بازدید
تبلیغات
رضا بازدید : 80 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

جموعه ۱۰۰ بازی فلش Cartoon Network Flash-Games Pack از شخصیت های کارتونی در موضوعات مختلف ورزشی ، جنگی ، فکری ، ماجرایی و ... که هم اکنون میتوانید از سایت فوردانلودز ، دریافت کنید.


 

وب سایت فارسی زبان 

فوردانلودز | www.4downloads.ir

رضا بازدید : 54 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود  Chromium 21.0.1152.0 نرم افزار مرورگر اینترنتی

مرورگر وب یا مرورگر اینترنت به نرم‌افزارهای کاربردی گفته می‌شود که برای دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک منبع اطلاعات با یک شناساگر یکنواخت منبع شناخته می‌شود، این منبع می‌تواند یک صفحه وب، تصویر، ویدئو و یا هر قطعه اطلاعاتی دیگری باشد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود مرورگری جدید و قدرتمند را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Chromium نام مرورگر جدید و متن بازی است که با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند.در طراحی این مرورگر بسیاری از الگوریتم های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو می شدند،حذف شده اند و در کل مرورگری با امنیت و سرعتی بسیار بالا را تشکیل داده است.این مرورگر امنیت بسیار بالایی در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز دارد. رای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

رضا بازدید : 59 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود  Sinbad Legend of the Seven seas HD 720p انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا
|  انیمیشن ( سندباد و افسانه هفت دریا ) محصول 2003 با کیفیت HD 720p|

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2003
کیفیت : عالی HDTV
زیرنویس فارسی :دارد
زیرنویس انگلیسی : دارد
خلاصه داستان:
سنباد ، ملوان افسانه هفت دریا ، از سوی خدای اریس ، مامور به سرقت بردن کتاب صلح شده است.او باید در این حین به قلمروی خود رفته و دوست دوران کودکی خود ، شاهزاده پروتئوس را نجات دهد.

رضا بازدید : 62 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Youda Survivor v1.4.0.0 - بازی تلاش برای زندگی در جزیره مرموز
آیا شما برای زندگی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز آماده اید؟ آیا دوست دارید یک تجربه متفاوت از زندگی داشته باشید؟ اگر آماده هستید پس همین حالا شروع کنید. سفر به یک جزیره پر رمز و راز و همینطور پر خطر با بازی جذاب و ماجراجویانه Youda Survivor سفر با کشتی شکسته و بر خورد با دزدان دریایی و بومیان جزیره. حتما مواظب باشید چرا که دزدان دریایی و بومیان جزیره در کمین شما هستند و شما باید با کمترین امکانات با بزرگترین مشکلات مقابله کنید.
Youda Survivor یک بازی فوق العاده جذاب و ماجراجوئی که حتما از آن خوشتان خواهد آمد. راستی مواظب دزدان دریایی و بومیان جزیره باشید چرا که واقعا دیوانه هستند؟! سعی کنید در طول بازی خوب بخورید و استراحت کنید تا توان کافی برای مبارزه و زنده ماندن و در نهایت بازگشت به خانه را داشته باشید.
رضا بازدید : 43 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Corel PaintShop Pro X4 v14.2.0.1 - خلق تصاویر هنری
وقتي پاي يكي از محصولات Corel در ميان مي آيد كاربر ناخودآگاه منتظر محصولي فوق العاده مي شود هرچند كه شايد اين محصول را سال ها باشد كه Corel توليد مي كند اما اين شركت آنقدر قدرتمند است كه حتي به روزرساني هاي آن هم چشم هر كاربري را به سمت خود مي كشد. يكي از جدي ترين رقيبان براي Photoshop كه PaintShop Pro نام دارد. نرم افزاري فوق العاده كه به واسطه به روز رساني و تغيير محيط كاربري به راحتي هم قابل استفاده و بهره گيري بوده و امكانات بسيار جديدي را هم ارائه مي دهد.
رضا بازدید : 70 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Rubi v2.0 - نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با متد جذاب و جدید
نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Rubi با متد یادگیری زبان انگلیسی به روش جدید که شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثلها به زبان انگلیسی می باشد. پس از نصب نرم افزار و اجرای آن متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در قالبی جذاب توسط نرم افزار به نمایش در می آید که میتوانید این بازه زمانی و وقفه و نمایش جملات را به دلخواه خود تنظیم نمایید. همچنین قادر به تغییر فونت متن در صورت خوانا نبودن و اندازه آن نمایید. یکی دیگر از بخشهای جذاب نرم افزار روبی قابلیت پخش تلفظ جملات انگلیسی برای یادگیری بهتر شما کاربران عزیز می باشد و شما میتوانید جملات دلخواه خورد را در بین تمامی جملات به صورت کاملا اختصاصی گلچین نمایید این نرم افزار یکی از بهترین و جدیدترین ایده برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد.
رضا بازدید : 70 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Rescue Frenzy v1.2.1 - نجات نسل حیوانات در حال انقراض

بعد از عرضه موفق سری بازی های Farm Frenzy حالا شرکت Alawar اقدام به تولید بازی جدیدی با عنوان Rescue Frenzy کرده است. بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده ای که بازهم با حیوانات سروکار دارد اما این بار به جای پرورش حیوانات و تولید محصول کاربر با سرعت بالای خود بتواند جان حیواناتی که در حال انقراض هستند را نجات دهد و در این مسیر باید مدام مشکلات و پستی و بلندی های زیادی را پشت سر بگذارد. گاهی باید بیمارستان بسازد یا محصولات نفتی تولید کند و یا باقطعه قطعه کردن درختان جاده ها را تعمیر کرده و به حیوانات کمک کند.

رضا بازدید : 66 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Release Preview x86/x64 - ویندوز ۸ نسخه پیش نمایش
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه پیش نمایش Release Preview بطور کلی آخرین مرحله از کار مایکروسافت قبل از رونمایی کامل از ویندوز ۸ میباشد.مایکروسافت قبلا نسخه Consumer Preview را بصورت مجانی برای دانلود معرفی کرده است تا بتواند از طریق فیدبک ها و گزارشاتی که کاربران و افراد آگاه از مشکلات و باگ های احتمالی ارسال میکنند، آنها را برطرف کرده و بتواند نسخه اصلی این ویندوز را با کمترین مشکل و ایرادی عرضه کند. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده .... که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده...!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است.
رضا بازدید : 49 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

همه چیز برای گیمرهای حرفه ای آماده شده تا تجربه ای متفاوت در موتورسواری و شبیه سازی آن ها را داشته باشند ؛ اضافه شدن لیگ های معروف در مسابقات و بهبود جلوه های بصری از دیگر خصوصیاتی هستند که در ویرایش جدید این بازی جذاب دیده می شوند. منوها ، کاراکترهای بازی ، موتورها ، جلوه های ویژه ای برخوردها و تصادفات همه و همه با انجام یک سری تغییرات با بهبود چشم گیری رو به رو شده اند تا هیجان را دو چندان کنند. 220 موتور سوار ، 16 مدل جاده و 9 کارخانه تولید موتور با برندهای مختلف هم جزئیات را تشکیل می دهد.
بازی طوری پیاده سازی شده که به 9 صورت مختلف می توان بازی را انجام داد ؛ تک نفره و چند نفره و چند مدل دیگر که به انتخاب کاربر اجرا خواهد شد از موارد دیگری هستند که می توان به وضوح در این بازی مشاهده کرد. جام های قهرمانی در مسابقات آماده شده اند تا پس از دریافت این بازی از آسان دانلود و کمی هم تمرین و دقت ، شما را به نقطه اوج در این بازی فوق العاده جذاب برسانند.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
منبع : اسان دانلود
رضا بازدید : 65 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Max Payne 3 - بازی مکس پین 3
(91/3/12) تغییرات:

1- کرک بازی اضافه گردید.
2- DLC شماره 1 اضافه گردید.
3- آپدیت شماره 1 اضافه گردید.

بازی Max Payne 3 قسمت سوم از سری بازی های پرطرفدار مکس پین است و پس از چند سال که از انتشار قسمت دوم آن می گذرد، ارائه شده است. کاراکتر اصلی بازی یعنی مکس این بار در نیویورک شغلی ندارد و به عنوان یک محافظ شخصی در سائوپائولو برزیل زندگی خواهد کرد. مکس با ظاهری متفاوت و البته جذاب تر و در حالی که موهای سر خود را تراشیده و به مسکن و مشروب خوری روی آورده است در بازی حضور دارد. طراحی فوق العاده و بازسازی فضای نیویورک، کوچه های تنگ و باریک، فضاهای تیره با نور پردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود از عوامل نوآوارنه و فیلم گونه در مکس پین 1 و 2 بود که به همراه ویژگی هایی مانند نشانه گیری های خودکار (شما فقط حدود هدف را تعیین می کنید) و پرش به صورت حرکت اهسته (Slow Motion) زیبایی و سرعت را در بازی دو چندان می کردند.
رضا بازدید : 77 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (2)


Mad Riders عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از ۱۲ بازیکن پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Mad Riders دانلود بازي Mad Riders براي PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 348
  • بازدید کلی : 5,641